Carrie Keranen's Image

مجموعا آثار کری کرانن Carrie Keranen

فیلم دختر کفشدوزکی Ladybug & Cat Noir: Awakening 2023 با دوبله و زیرنویس فارسی

Ladybug & Cat Noir: Awakening Poster
6% metacritic score
50% rotten tomatoes score
75% rotten tomatoes audience score
6K 6.1/10 imdb score

زندگی مرینت نوجوان معمولی در پاریس وقتی که دختر کفشدوزکی می شود به مافوق انسانی تبدیل می شود. دختر کفشدوزکی که دارای قدرت های جادویی است، باید با مخالف خود، گربه سیاه، متحد شود تا پاریس را نجات دهد، زیرا یک شرور جدید هرج و مرج را در شهر ایجاد کرده ...

Jeremy Zag

Antoine Tomé Annouck Hautbois Benjamin Bollen

Jeremy Zag

Antoine Tomé Annouck Hautbois Benjamin Bollen

سریال The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
90 6.2/10 imdb score

The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel در اطراف Rean Schwarzer، استاد آکادمی نظامی Thors در امپراتوری Erebonian متمرکز است. داستان انیمه بر روی قسمت غربی قاره زموریان متمرکز خواهد بود که در این بازی ها به چشم می خورد.

سریال پرواز پرنده As the Crow Flies 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

As the Crow Flies Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
83% rotten tomatoes audience score
6K 6.4/10 imdb score

دیدگاه‌ها، رویکردها و روش‌های قدم گذاشتن در راه رسیدن به هدف اکنون در مقایسه با نسل X کاملاً متفاوت است. آسلی که زنی جوان است نیز برای بالا رفتن از نردبان شغلی، به جای تکیه بر سخت‌کوشی، سعی می‌کند از راه «پرواز پرنده» پیش برود. آیا آسلی که سعی می‌کند با روش‌های دنیای جدید اوج بگیرد، می‌تواند به هدف خود برسد؟

سریال Persona 5: The Animation 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

Persona 5: The Animation Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
611 6.7/10 imdb score

رن آمامیا قراره که برای سال دوم دبیرستانش به آکادمی شوجین در شهر توکیو انتقالی بگیره. طی یکسری اتفاقات، پرسونای اون بیدار میشه، و او همراه دوستانش گروه “دزدان متشخص قلب ها” را تشکیل میدن که با دزدیدن منبع خواسته های فاسد افراد بزرگسال، قلب آنها را پاک کنند. در همین زمان، جرم های عجیب و غیرقابل توضیحی یکی پس از دیگری اتفاق میوفتن.

سریال Boruto: Naruto Next Generations 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

Boruto: Naruto Next Generations Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
53% rotten tomatoes audience score
28K 6.7/10 imdb score

ناروتو یک نینجای جوان بود که استعداد عجیبی برای آزار و اذیت کردن دیگران داشت، او به رویای خود یعنی تبدیل شدن به قویترین و برترین نینجای دهکده خود رسید و سرانجام چهره‌ی صورت ائ را به عنوان هوکاگه در کنار دیگر هوکاگه ها برای یادبود قرار دادند. اما این بار دیگر داستان متعلق به ناروتو نیست بلکه درباره نینجاهای جوانی از نسل جدید است که آمده اند تا جا پای او و گذشتگان بگذارند و اتفاقاً سر دسته آنها پسر ناورتو، یعنی بروتو است...

سریال Erased 2016

Erased Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
93% rotten tomatoes audience score
46K 8.5/10 imdb score

ساترو فوجینوما یک مانگاکای 29 ساله است که بعد از شروع به کار کردنش تلاش می کند تا اسمی در کند. ولی این تنها دغدغه ساترو در زندگی اش نبود او یک قابلیت فراطبیعی خاص هم دارد که به اجبار به زمان قبل از وقوع یک حادثه فاجعه آمیز یا مرگ فرستاده می شود تا آنقدر زمان را تکرار کند که از حادثه جلوگیری شود. یک روز او درگیر حادثه ای می شود که برای او به عنوان قاتل پاپوش درست می کنند. ساترو برای نجات قربانی ( مقتول ) خودش را به گذشته می فرستد و به زمانی می رسد که در مدرسه ابتدایی بوده درست یک ماه قبل از ناپدید شدن همکلاسیش ، کایو هینازوکی. ساترو حالا باید کایو را پیدا کند و راز ناپدید شدنش را کشف کند.

فیلم Veteran 2015 با زیرنویس فارسی چسبیده

Veteran Poster
% metacritic score
90% rotten tomatoes score
79% rotten tomatoes audience score
6K 7/10 imdb score

داستان در مورد جوانی جنایتکار می باشد که در خانواده ای ثروتمند بزرگ شده است. او هر جنایتی که به فکر یک نفر خطور کند را انجام داده و همیشه با رشوه دادن را خود را باز میکند، اما این بار کارآگاهی جسور سد راه او شده است...

Seung-wan Ryu

Jung-min Hwang Hae-Jin Yoo Yoo Ah-in

Seung-wan Ryu

Jung-min Hwang Hae-Jin Yoo Yoo Ah-in

سریال The Testament of Sister New Devil 2015 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Testament of Sister New Devil Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
2K 6.6/10 imdb score

دانش آموز سال اول دبیرستانی به نام توئجو باسارا ناگهان از سوی پدرش مورد سوال قرار گرفت "تو گفتی یک خواهر کوچیک می خوای، آره؟" او به زودی ازدواج خواهد کرد. بعد از آنکه برای باسارا دو خواهرخوانده زیبا به جا گذشت به مسافرت دوری رفت. ولی شکل واقعی میو و ماریو ارباب دیو بود. باسارا وارد یک قرارداد دو طرفه با میو شد ولی اشتباها یک قرارداد برعکس!

فیلم آخرین: ناروتو فیلم The Last: Naruto the Movie 2014 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Last: Naruto the Movie Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
82% rotten tomatoes audience score
14K 7.6/10 imdb score

هایوگا هانابی، خواهر کوچکتر هایونگا هیناتا، توسط بیگانه های اوتسوتسوکی تونری ربوده می شود، و ناروتو باید دست بکار شود تا خواهر کوچکتر عشقش را نجات دهد. زمانی که ناروتو قدرتمندترین فرم خود را از دست می دهد، توانایی هایش مورد آزمایش قرار می گیرد...

Tsuneo Kobayashi

Junko Takeuchi Nana Mizuki Jun Fukuyama

Tsuneo Kobayashi

Junko Takeuchi Nana Mizuki Jun Fukuyama

سریال The Seven Deadly Sins 2014 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Seven Deadly Sins Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
70% rotten tomatoes audience score
31K 7.9/10 imdb score

داستان درباره ۷ شوالیه به نام های Seven Deadly Sin یا هفت گناه کبیره است که وظیفه حفاظت از پادشاه رو به عهده دارن. شوالیه های مقدس به اونها تهمت خیانت می زنن و اونا از دربار اخراج میشن. پرنسس الیزابث متوجه میشه که این تهمت یه دروغ بوده و شوالیه های مقدس این نقشه رو کشیدن تا بتونن پدرش رو بکشن و تاج و تخت رو بدست بیارن. ولی دیگه برای هر اقدامی خیلی دیر شده و شوالیه های مقدس نقشه خودشون رو عملی میکنن. حالا پرنسس الیزابت باید دنبال ۷ شوالیه Sin بگرده تا بتونه با کمک اونا تاج و تخت رو پس بگیره. ولی وقتی با اولین شوالیه، Meliodas، مواجه میشه در کمال تعجب می بینه که اون یه پسر بچه است که همراه یه خوک سخنگو یه کافه رو می گردونه و حتی یه شمشیر هم با خودش نداره.