Clifford Chapin's Image

مجموعا آثار کلیفورد چاپین Clifford Chapin

سریال Frieren: Beyond Journey's End 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Frieren: Beyond Journey's End Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
23K 8.9/10 imdb score

پس از اینکه گروه قهرمانان پادشاه شیطان را شکست دادند، صلح را به سرزمین بازگرداندند و به زندگی تنهایی بازگشتند. نسل‌ها می‌گذرند و الف فریرن با مرگ انسانیت روبرو می‌شود. او شاگرد جدیدی می‌پذیرد و قول می‌دهد که آرزوهای در حال مرگ دوستان قدیمی را برآورده کند. آیا یک ذهن الف می تواند با طبیعت مرگ و زندگی صلح کند؟ فریرن تلاش خود را برای کشف این موضوع آغاز می کند.

سریال The Iceblade Sorcerer Shall Rule the World 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Iceblade Sorcerer Shall Rule the World Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
821 6.3/10 imdb score

آکادمی سحر و جادو آرنولد مدرسه ای برای نخبگان است... و ری وایت فقط پسر معمولی شماست. در واقع به نظر می رسد که او اصلاً در جادو مهارت خاصی ندارد و کمی کلوتز است. به همین دلیل است که او هیچ ربطی به این شایعه ندارد که یکی از جادوگران بزرگ، جادوگر یخی، یکی از اعضای کلاس ورودی است ... درست است؟

Masahiro Takata

Maaya Uchida Junya Enoki Atsumi Tanezaki

Masahiro Takata

Maaya Uchida Junya Enoki Atsumi Tanezaki

سریال آئواشی Aoashi 2022 با دوبله و زیرنویس فارسی

Aoashi Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
2K 8.1/10 imdb score

آشیتو آئوی یک فوتبالیست جوان و مشتاق اهل یک شهر پشت آب در ژاپن است. امیدهای او برای ورود به دبیرستان با یک باشگاه فوتبال خوب زمانی از بین می رود که در جریان یک مسابقه حساس برای تیمش حادثه ای ایجاد می کند که منجر به باخت و حذف آنها از مسابقات می شود. با این وجود، او چشم شخص مهمی را که اتفاقاً از توکیو به این کشور سفر کرده بود، جلب می کند. اوضاع برای آشیتو چگونه پیش خواهد رفت؟

فیلم Finnick 2022

Finnick Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
290 5.7/10 imdb score

فینیک جوان فنلاندی است که به نظر نمی رسد به مسئولیت خود در ساختن خانه اش اهمیتی دهد. وقتی یک خانواده جدید به خانه او می آیند و ترفندهای فینیک اصلاً جواب نمی دهد ، همه چیز تغییر می کند ...

Denis Chernov

Clifford Chapin Paul Castro Jr. Artur Babich

Denis Chernov

Clifford Chapin Paul Castro Jr. Artur Babich

فیلم My Hero Academia: World Heroes' Mission 2021

My Hero Academia: World Heroes' Mission Poster
51% metacritic score
% rotten tomatoes score
95% rotten tomatoes audience score
4K 7.1/10 imdb score

میدوریا، شوتو و باکوگو با بزرگترین آشوب تاریخ بوکو نو هیرو آکادمیا روبرو می‌شن و فقط دو ساعت زمان دارن تا دنیا رو نجات بدن! در حالی که این سه دانش‌آموز برای کارورزی رفتن پیش قهرمان نامبروان، اندوور؛ میدوریا و دوست جدیدش رودی به جرم نکرده، تو لیست‌ تحت تعقیبای اینترپل قرار می‌گیرن. آیا دکو و دوستش می‌تونن هیومرایز رو در نابود کردن تمام کوسه‌های جهان ناکام بذارن؟

Kenji Nagasaki

Yûki Kaji Daiki Yamashita Nobuhiko Okamoto

Kenji Nagasaki

Yûki Kaji Daiki Yamashita Nobuhiko Okamoto

فیلم My Hero Academia: Heroes Rising 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

My Hero Academia: Heroes Rising Poster
70% metacritic score
90% rotten tomatoes score
98% rotten tomatoes audience score
7K 7.8/10 imdb score

ایزوکو دکو میدوریا و دانش آموزان همراهش در کلاس 1-اِی از دبیرستان قهرمانانه یو اِی انتخاب شدن تا در یک برنامه امنیتی در جزیره نابو شرکت داشته باشن. برای کسب تجربه بیشتر و تقویت کردن مهارت هاشون، قهرمانان با خدمات کوچک و کمک به مردم در امور روزمره شروع به فعالیت میکنن.

سریال Fire Force 2019

Fire Force Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
76% rotten tomatoes audience score
11K 7.6/10 imdb score

در سال 198 دوران خورشیدی در توکیو، آتش نشانی ویژه با پدیده ای به نام احتراق خود بخودی انسان مبارزه می کند، که در آن انسان ها به جهنم های زنده ای تبدیل می شوند که جهنمی خوانده می شوند. برخلاف جهنمی هایی که اولین نسل از موارد احتراق خودبخودی انسان هستند، نسل های بعدی توانایی دستکاری شعله ها را حین نگه داشتن فرم انسانی دارند. شینرا کاساکابه، جوانی که توانایی مشتعل کردن ارادی پاهایش دارد و ردپای شیطان نامیده می شود، به جوخه مبارزه با آتش 8 ملحق می شود که از دیگر افراد استفاده کننده از شعله ها تشکیل شده و تلاش می کنند تا هر جهنمی که با آن مواجه می شوند را خاموش کنند. فرق های جهنمی را ساخته، شیرا شروع به پرده برداشتن از حقیقت درباره آتش مرموزی می کند که باعث کشته شدن خانواده اش در 12 سال پیش شده.

سریال Fruits Basket 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

Fruits Basket Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
100% rotten tomatoes audience score
6K 8.6/10 imdb score

وقتی یه تراژدی خونوادگی زندگیش رو زیر و رو میکنه، تورو هوندای دبیرستانی 16 ساله مجبور میشه زندگیش رو به دست بگیره و بره... به یه چادر! بدبختانه خونه جدیدش رو توی یه ملک شخصی متعلق یه قبیله مرموز به اسم سوما سر هم میکنه و خیلی طول نمیکشه که مالکین راز اون رو میفهمن. ولی تورو خیلی زود میفهمه که اون خانواده بهش پیشنهاد سرپرستی دادن و سوماها هم رازهای خودشون رو دارن...

سریال Kaguya-sama: Love is War 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

Kaguya-sama: Love is War Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
13K 8.6/10 imdb score

میوکی شیروگانه که به خاطر این که بالاترین نمرات کشور رو داشته یه نابغه به حساب میاد، رئیس شورای دانش آموزی آکادمی شوچین میشه و در کنار معاون زیبا و ثروتمند، کاگویا شینومیا کار میکنه. دانش آموزای اطرافشون بهشون میگن که در کنار همدیگه به یه زوج رومانتیک خیلی خوب تبدیل میشن. با این حال، حقیقت اینه که بعد از این که مدت زیادی رو با هم گذروندن، واقعا به هم احساساتی پیدا کردن: ولی هیچکدومشون حاضر نمیشه اعتراف کنه. ولی چون پای غرورشون وسطه جفتشون هدفشون اینه که از زبون همدیگه احساساتشون رو بیرون بکشن. حالا مبارزه عاشقانه ـشون شروع میشه!

سریال گابلین کش Goblin Slayer 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

Goblin Slayer Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
83% rotten tomatoes audience score
9K 7.5/10 imdb score

یک کشیش زنِ جوانی، گروهی از مبارزین را به دور خود جمع کرده است و به ماجراجویی های مختلف پا می گذارد اما روزی از روزها با دردسری بزرگ در میدان جنگ مواجه می شوند و درست زمانی که نبرد را شکست خورده تصور می کنند «قاتل گابلین ها» به نجات آنها می شتابد و آنها را از مخصمه نجات می دهد. او کسی است که زندگی خود را وقف نابودسازی گابلین ها کرده است و به هر نحوی که ممکن است این کار را انجام می دهد. اما حال آوازه او در سرزمین های مختلف پیچیده است و هر آن ممکن است گابلین قدرتمند و یا دشمن جدیدی به سراغ او بیاید.