Takako Honda's Image

مجموعا آثار تاکاکو هوندا Takako Honda

فیلم Psycho-Pass: Providence 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Psycho-Pass: Providence Poster
0% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
389 6.9/10 imdb score

آکانه تسونه‌موری، بازرس ارشد اداره امنیت عمومی، در یک جلسه حضور داشت که گزارشی مبنی بر وقوع یک حادثه در یک کشتی خارجی به او رسید. این حادثه آغاز یک پرونده بزرگ و غیرمنتظره بود که تسونه‌موری مسئول رسیدگی به آن شد.

Naoyoshi Shiotani

Kana Hanazawa Noriko Hidaka Takako Honda

Naoyoshi Shiotani

Kana Hanazawa Noriko Hidaka Takako Honda

سریال High Card 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

High Card Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
423 6.7/10 imdb score

پادشاهی فورلند یک کشور جزیره ای است که در شمال اقیانوس اطلس واقع شده است. این کشور به طور مشخص دارای 52 کارت بازی "X" است که به عنوان منشاء اصلی کارت های بازی در نظر گرفته می شود. این کارت ها که هر کدام دارای یک توانایی ماوراء طبیعی هستند، می توانند قدرت خود را به یک فرد واجد شرایط، یعنی یک «بازیکن» اهدا کنند. روزی کارت های «ایکس» که قرار بود تحت حمایت دولت باشد، در سرتاسر کشور پراکنده شد و به دلیل اختیاراتی که افراد به دست آورده بودند، دردسرهای زیادی را به وجود آورد. در خفا، پادشاه ماموریتی را به پینوکل، یکی از بزرگترین شرکت های کشور سپرد: پیدا کردن کارت هایی برای پایان دادن به هرج و مرج محیط. روز، فین، کریس، لئون، وندی و ویجی کارمندان ساده خودروساز پینوکل هستند. در شب، آنها اعضای "High Card" هستند، یک گروه مخفی متشکل از بازیکنانی که ماموریت آنها جمع آوری کارت ها است.

سریال Cyberpunk: Edgerunners 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Cyberpunk: Edgerunners Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
95% rotten tomatoes audience score
76K 8.3/10 imdb score

داستان یک بچه خیابانی که در تلاش برای زنده ماندن در شهر آینده ای است که به فناوری و تغییرات بدنی علاقه دارد...

Rafal Jaki

Zach Aguilar Emi Lo Stephanie Wong

Rafal Jaki

Zach Aguilar Emi Lo Stephanie Wong

سریال World's End Harem 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

World's End Harem Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 5.9/10 imdb score

ویروس مَردکُش: یک ویروس مرگبار که 99.9% مردهای زمین رو از بین برده. میزوهارا ریتو در طول 5 سال گذشته در خواب کرایوژنیکی بوده و تاچیبانا اریسا، دختر رویاهاش، رو تنها گذاشته. وقتی ریتو از خواب سرماییش بیدار میشه وارد یک دنیای عجیب از لحاظ جنسی میشه که توش خودش به عنوان باارزش‌ترین منبع سیاره به حساب میاد. ریتو و چهار مرد باقی‌مونده دیگه صاحب ثروت زیادی میشن در ازای یک ماموریت: تا جایی که می‌تونن برای افزایش جمعیت زمین، زن‌ها رو باردار کنن. در حالی که ریتو فقط میخواد اریسا رو پیدا کنه که 3 ساله گم شده. آیا ریتو میتونه نگاهش رو به هوس‌ها ببنده و عشق واقعیش رو پیدا کنه؟

سریال Digimon Ghost Game 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Digimon Ghost Game Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
108 6.5/10 imdb score

در آینده ای نسبتا نزدیک، یک تکنولوژی نوآورانه ظهور کرده است. در شبکه های اجتماعی، شایعات در مورد پدیده های عجیب و غریب که اصالت آن ناشناخته است، به عنوان "ارواح هولوگرام" شناخته می شود. هیرو آمانوکاوا یک دانش آموز که تازه به دبیرستان آکادمی هیزاکورا رفته، یک دستگاه مرموز که توسط پدرش به نام (دیجیوایس) باقی مانده را فعال میکنه. با فعال کردن اون دستگاه حالا هیرو قادر به دیدن موجودات ناشناخته به نام دیجیمون میشه که توسط افراد عادی قابل دیدن نیستند.

سریال Ranking of Kings 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Ranking of Kings Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
90% rotten tomatoes audience score
8K 8.6/10 imdb score

با بوجی، شاهزاده ای ناشنوا و ناتوان آشنا شوید که حتی نمی تواند شمشیر کودکان را به دست بگیرد. او به عنوان اولین پسر، سخت تلاش می کند و آرزو دارد که بزرگترین پادشاه جهان شود. با این حال، مردم پشت سر او درباره او به عنوان "یک شاهزاده بی ارزش" غر می زنند و "به هیچ وجه او نمی تواند پادشاه شود." به نظرتون بوجی میتونه به آرزوش برسه؟

Sosuke Toka

A.J. LoCascio Yûki Kaji Brianna Roberts

Sosuke Toka

A.J. LoCascio Yûki Kaji Brianna Roberts

سریال Fruits Basket 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

Fruits Basket Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
100% rotten tomatoes audience score
6K 8.6/10 imdb score

وقتی یه تراژدی خونوادگی زندگیش رو زیر و رو میکنه، تورو هوندای دبیرستانی 16 ساله مجبور میشه زندگیش رو به دست بگیره و بره... به یه چادر! بدبختانه خونه جدیدش رو توی یه ملک شخصی متعلق یه قبیله مرموز به اسم سوما سر هم میکنه و خیلی طول نمیکشه که مالکین راز اون رو میفهمن. ولی تورو خیلی زود میفهمه که اون خانواده بهش پیشنهاد سرپرستی دادن و سوماها هم رازهای خودشون رو دارن...

سریال Boruto: Naruto Next Generations 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

Boruto: Naruto Next Generations Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
53% rotten tomatoes audience score
28K 6.7/10 imdb score

ناروتو یک نینجای جوان بود که استعداد عجیبی برای آزار و اذیت کردن دیگران داشت، او به رویای خود یعنی تبدیل شدن به قویترین و برترین نینجای دهکده خود رسید و سرانجام چهره‌ی صورت ائ را به عنوان هوکاگه در کنار دیگر هوکاگه ها برای یادبود قرار دادند. اما این بار دیگر داستان متعلق به ناروتو نیست بلکه درباره نینجاهای جوانی از نسل جدید است که آمده اند تا جا پای او و گذشتگان بگذارند و اتفاقاً سر دسته آنها پسر ناورتو، یعنی بروتو است...

سریال مدرسه قهرمانانه من My Hero Academia 2016 با دوبله و زیرنویس فارسی

My Hero Academia Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
88% rotten tomatoes audience score
76K 8.3/10 imdb score

میدونید، مردم با حق برابر به این دنیا نمیان! میدوریا ایزوکو از وقتی چهار سالش بود مورد آزار و اذیت همکلاسی هایی قرار می گرفت که قدرتهای فوق العاده داشتند. ایزوکو یک مورد نادر بود که بدون هیچ قدرتی به دنیا اومده بود. تمام این اتفاق ها باعث نشد اون از حرکت کردن به سمت چیزی که آرزوش را داشت دست بکشه، تبدیل شدن به یک قهرمان بزرگ دقیقا مثل مردی که همیشه تو زندگی تحسینش می کرد، ممکنه در اوج ناامیدی در اوج گریه و فریاد از نرسیدن... با کمک کسی که همیشه میخواست مثل اون باشه شانسی برای رسیدن به رویاهاش پیداکنه؟

سریال Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon? 2015 با زیرنویس فارسی چسبیده

Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon? Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
9K 7.4/10 imdb score

داستان بر میگردد به شهر آراریو که سیاه چال نامیده می شد.بل کرانیل ماجراجوی تازه کار وتحسین بر انگیزی است که یک جلسه سرنوشت ساز با یک جنس مخالف دارد.روزی در یکی از ماجراجویی هایش توسط یک حیوان که نیمی گاو ونیم دیگرش انسان است مورد حمله قرار میگیردو به مرز نابودی کشیده میشودولی توسط یک ماجراجویه زن چشم زوارینستین نجات پیدا میکند.که در نگاه اول دلباخته این زن میشود و آروزو دارد به ماجراجویی به سطح اون تبدیل بشه...