Eva Ariel Binder's Image

مجموعا آثار Eva Ariel Binder

سریال Dear Edward 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Dear Edward Poster
61% metacritic score
57% rotten tomatoes score
63% rotten tomatoes audience score
3K 7.1/10 imdb score

پسری 12 ساله تنها بازمانده یک سانحه هوایی می شود. در حالی که او و دیگرانی که تحت تأثیر این تراژدی قرار گرفته اند سعی می کنند آنچه را که اتفاق افتاده درک کنند، دوستی ها، عاشقانه ها و جوامع غیرمنتظره ای شکل می گیرد.

سریال Deadly Class 2018

Deadly Class Poster
58% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
18K 7.5/10 imdb score

اتفاقات سریال Deadly Class در اواخر دهه 80 میلادی جریان دارد که دنیای تاریکی در حال مقابله با فرهنگ این دوره است. این سریال داستان یک نوجوان به‌نام مارکوس بی‌خانمان را روایت می‌کند که به یک مدرسه خصوصی نخبگان راه پیدا کرده است که در آنجا خانواده‌های بزرگ جنایتکاران فرزندان خود را برای تحصیل به آنجا می‌فرستند. ضمن تلاش برای حفظ خصوصیات اخلاقی خود، او باید از یک برنامه آموزشی بی‌‌رحمانه و کلیشه‌های اجتماعی نجات پیدا کند.

سریال Pure Genius 2016

Pure Genius Poster
% metacritic score
26% rotten tomatoes score
84% rotten tomatoes audience score
4K 7.2/10 imdb score

جیمز بل جوان میلیاردی است که ساکن دره‌ی سیلیکون می باشد و از آن دسته آدم هایی‌ست که بیکار نمی نشیند تا چیزی اتفاق بیافتد. او بیمارستانی تاسیس میکند تا با درمان بیماری های نادر در آنجا، منافع خود را بیشتر از پیش کند. او دکتر والتر والاس، یک جراح بازنشسته با گذشته‌ای بحث برانگیز را استخدام میکند تا به جمعی از پزشکان و مختصصان آنجا آموزش های لازم را بدهد و...

سریال The Last Ship 2014 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Last Ship Poster
% metacritic score
83% rotten tomatoes score
68% rotten tomatoes audience score
58K 7.4/10 imdb score

ماموریت چهار ماهه ناو Nathan James در جنوبگان به اتمام رسیده. ناخدا "تام چندلر" و سایر خدمه در صدد بازگشت به کشور هستند که کشتی آن‌ها هنگام سوار کردن "راشل اسکات" محقق میکروب شناسی که در قطب جنوب در حال انجام آزمایشاتی سری است مورد حمله نیروهای خارجی قرار گرفته و آسیب می‌بیند. اما این تنها آغار ماجراست چرا که به زودی سخنگوی کاخ سفید که حالا کفیل موقت ریاست جمهوری است با او تماس گرفته و خبر از مرگ رییس جمهور و گسترش ویروسی ناشناخته در سرتاسر جهان میدهد که باعث مرگ هشتاد درصد جمعیت کره زمین شده و دنیا را در هرج و مرج عظیمی فرو برده و ظاهرا "راشل اسکات" که نخستین بار ویروس را در قاهره رصد کرده و تا جنوبگان به دنبال آن آمده تنها امید برای یافتن واکسنی برای بیماریست. و این آغاز آخرین ماموریت ناو Nathan James است: زنده ماندن و تلاش برای نجات نسل انسان از خطر انقراض در دنیایی آخرالزمانی.

سریال آناتومی گری Grey's Anatomy 2005 با زیرنویس فارسی چسبیده

Grey's Anatomy Poster
64% metacritic score
84% rotten tomatoes score
74% rotten tomatoes audience score
336K 7.6/10 imdb score

داستان اصلی این مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی چند دانشجوی پزشکی است که برای ادامه تحصیل و کسب تخصص جراحی به بیمارستان Grace شهر سیاتل ایالت واشینگتن آمریکا وارد می‌شوند. شخصیت اصلی داستان که در ضمن راوی داستان نیز هست، دختری به نام Meredith Grey است. عنوان سریال به تناسب نام این شخصیت انتخاب شده، اگر چه شباهت ظریفی با عنوان کتاب آناتومی گری (منبع مشهور علم آناتومی) دارد…