Sophie Skelton's Image

مجموعا آثار Sophie Skelton

سریال Castlevania: Nocturne 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Castlevania: Nocturne Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
14K 7.4/10 imdb score

در طول انقلاب فرانسه، اعجوبه شکارچی خون‌آشام، ریشتر بلمونت، برای حفظ میراث خانواده‌اش و جلوگیری از ظهور یک خون‌آشام بی‌رحم و تشنه قدرت مبارزه می‌کند.

فیلم 211 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

211 Poster
21% metacritic score
4% rotten tomatoes score
11% rotten tomatoes audience score
8K 4.4/10 imdb score

فیلم بر اساس یکی از طولانی ترین و خون بارترین حوادث تاریخ دنیای پلیسی است. افسر پلیس مایکل چنلدر (نیکولاس کیج) خودش را در میانه سرقتی از بانک می‌بیند؛ جایی که عده ای حرفه ای و تا دندان مسلح در کمین او هستند و...

فیلم Day of the Dead: Bloodline 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

Day of the Dead: Bloodline Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
11K 3.4/10 imdb score

گروه کوچکی از پرسنل نظامی و مهاجران در یک پناهگاه زیرزمینی زندگی می کنند، زیرا آنها در تلاش برای یافتن یک درمان در دنیا هستند که توسط زامبی ها به سر می برند.

سریال غریبه Outlander 2014 با زیرنویس فارسی چسبیده

Outlander Poster
76% metacritic score
90% rotten tomatoes score
87% rotten tomatoes audience score
176K 8.4/10 imdb score

داستان مجموعه با پایان جنگ جهانی دوم دربریتانیا آغاز می شود جایی که پرستار مجربی به نام Claire Randall به اتفاق همسرش Frank که استادتاریخ دانشگاه آکسفورد می باشد و در طول جنگ به عنوان جاسوس در سازمان MI6 مشغول به خدمت بوده است تصمیم می گیرند تا بعد از مدتها جدایی بر اثرجنگ به عنوان دومین ماه عسل خود به Inverness اسکاتلند بروند .اما این سفر برای Claire چندان آرام بخش نخواهد بود چراکه اودر طول یکی از گردش هایش هنگامی که درجستجوی منشا صدای عجیبی دربین آثارتاریخی منطقه است از هوش می رود و پس از به هوش آمدن خودرا درمیانه دوران پرهیاهوی دیگری در سال 1743 می یابدجایی که نه تنها کسی حرف اورا باور نمی کند بلکه جان او نیز در خطر است و در این دنیای عجیب و دشوار مجبور به ازدواج با جنگجوی جوان و بااحساسی به نام James Fraser می شود.

سریال Foyle's War 2002

Foyle's War Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
96% rotten tomatoes audience score
15K 8.6/10 imdb score

در همین حال که جنگ جهانی دوم شدت میگیرد، تبهکاران سعی میکنند از هرج و مرج به نفع خود استفاده کنند. اما در شهر هستینگز به لطف کارآگاه "کریستوفر فویل" آنها شانس زیادی ندارد. او به مبارزه با بازار سیاه، سوداگری و قتل می پردازد و از طرفی دیگر پسرش "اندرو" که خلبان نیروی هوایی سلطنتی است با دشمن در میدان نبرد میجنگد...