Mike Rowe's Image

مجموعا آثار Mike Rowe

سریال Last Man Standing 2011 با زیرنویس فارسی چسبیده

Last Man Standing Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
80% rotten tomatoes audience score
33K 7.5/10 imdb score

داستان در مورد یک پدر خانواده پنج نفره است که از وقتی همسرش رفته است سر کار ، باید مسئولیت های خانه و مراقبت از سه تا دخترهای ۱۴ ، ۱۷ و ۲۲ ساله اش را بعهده بگیرد . در این حین ماجراهای جالبی برایشان پیش می آید .

Jack Burditt

Hector Elizondo Tim Allen Nancy Travis

Jack Burditt

Hector Elizondo Tim Allen Nancy Travis

سریال Wild Pacific 2009

Wild Pacific Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
2K 8.7/10 imdb score

هیچ می دانستید که اقیانوس جنوبی 99% از آب و تنها 1% خشکی دارد؟ هیچ می دانستید که می توان تمام خشکی های کره زمین را تنها در اقیانوس جنوبی جای داد و باز هم به وسعت قاره آفریقا فضای خای (آب) باقی بماند؟ هیچ میدانستید که هر سال عده بسیاری برای موج سواری به سواحل اقیانوس جنوبی می روند؟ چیزی در مورد حیات وحش و زندگی موجودات دریایی در این اقیانوس بزرگ می دانید؟ موجودات عجیب و خارق العاده از جمله پنگوئن های رویال و گونه های خاص جانوری که تنها در همان 1% خشکی زندگی می کنند. آیا به زندگی بزرگترین گونه جانوری عصر حاضر که همان وال باشند علاقه ای دارید؟ در مورد جزایر عجیب و غریب و مجسمه های سنگی غول پیکر این مناطق چیزی می دانید؟ و هزاران مطلب ریز و درشت و جذاب دیگر که می توانید در این مستند فوق العاده مشاهده کنید.

سریال پدر آمریکایی American Dad! 2005

American Dad! Poster
43% metacritic score
% rotten tomatoes score
91% rotten tomatoes audience score
135K 7.4/10 imdb score

داستان در مورد یک پدر امريکايي به نام Stan Smith هست که در CIA کار ميکند و اکثر مواقع در توهم توطئه چینی به سر ميبرد .او دارای زن و يک دختر و يک پسر است و هم چنین يک موجود فضايي که به دور از چشم CIA در خانه اش نگه می دارد , و يک ماهي که سازمان CIA مغز يک اسکي باز معروف آلماني را در داخل سرش قرار داد و ماهی قادر به سخن گفتن شد و ...

سریال Jimmy Kimmel Live! 2003

Jimmy Kimmel Live! Poster
4% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
17K 6.5/10 imdb score

در تاک شوی معروف و محبوب جیمی کیمل، وی با بازیگران، سیاستمداران، خواننده ها، ورزشکاران و کلیه افراد معروف و سرشناس مصاحبه می کند و بازی ها و برنامه های زیبا و سرگرم کننده ای را تدارک می بیند.