Eylül Ersöz's Image

مجموعا آثار Eylül Ersöz

سریال Bir Derdim Var 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Bir Derdim Var Poster
0% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
277 6.9/10 imdb score

دکتر نیلوفر توسکا یک روانپزشک متعهد با استعداد ویژه برای کمک به نوجوانان مشکل دار در مواجهه با مشکلات سخت است. برای دکتر نیلوفر، هیچ مورد ناامید کننده ای وجود ندارد. درک منحصر به فرد او از ذهن نوجوان او را یک قدم جلوتر از همکارانش نگه می دارد. اما نبوغ دکتر نیلوفر قیمت گزافی دارد. علیرغم موفقیتش، او راز وحشتناکی را تحت تاثیر قرار می دهد که اگر روزی فاش شود، می تواند حرفه او را خراب کند. دشمن دکتر نیلوفر اومر است، یک دادستان سازش ناپذیر که معتقد است تنها راه کمک به یک نوجوان بزهکار اجرای دقیق قانون است. دوران نوجوانی پریشان او به اومر آموخت که تنبیه تنها راه درمان است و رویکرد ملایم دکتر نیلوفر او را خشمگین می کند. موارد یکی پس از دیگری آنها را در دو طرف میز قرار می دهد، اما تمایل مشترک آنها برای کمک به این بچه ها - و همچنین گذشته پر دردسر خودشان - آنها را ناگزیر به هم نزدیک می کند.

Engin Hepileri Birce Akalay Mert Firat

Engin Hepileri Birce Akalay Mert Firat

سریال چگونه این خلا را پر کنم Ben Bu Boslugu Nasil 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Ben Bu Boslugu Nasil Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
208 4.7/10 imdb score

درین 27 ساله است. پدرش فوت کرد. ممکن است برای شما عادی به نظر برسد زیرا این چیزی است که در طول زمان برای پدران اتفاق می افتد. آنها در حال مرگ هستند. درین روزی که پدرش فوت کرد عاشق می شود و کتابی در مورد آن می نویسد، باورش سخت است، اما درین یک نویسنده است. دیرین در حین نوشتن کتاب باید با از دست دادن پدرش کنار بیاید.

سریال بن بست قلب Secrets of an Angel 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Secrets of an Angel Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
410 7.1/10 imdb score

سننت که سال ها مورد آزار و اذیت همسرش قرار گرفته، بیمار می شود و در بیمارستان بستری می شود. در حالی که درمانش ادامه دارد، شماره وکیل زینب را روی پنجره بیمارستان می بیند و درخواست کمک می کند. سنت نامه ای به او می دهد تا بعد از مرگش باز کند. این نامه پسر بزرگ سنه، هلیل و زینب را به هم نزدیک می کند، اما باعث درگیری بین برادران نیز می شود. اگرچه هلیل و زینپ برای Cennet با هم می آیند، اما یک عاشقانه بین آنها آغاز می شود.

سریال داستان جزیره Be My Sunshine 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Be My Sunshine Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
2K 6.8/10 imdb score

هازیران برای شغلی که زمان زیادیه خواستارشه با رئیسش ملاقات میکنه. رئیسش هم شرط میذاره که برای گرفتن ترفیع باید مرد بداخلاقی که در جزیره زندگی میکنه و زمینشو نمیفروشه رو راضی کنه و ازش آتو بگیره. هازیران وقتی به جزیره و به اون زمین میره با پویراز آشنا میشه و پویراز هم که فکر میکنه اون توریسته از کارخانه بیرون میندازتش و از همون اول با هم لج میکنند‌. هازیران اطلاعاتی که رئیسش میخواسته رو پیدا میکنه و وقتی میخواد برگرده استانبول به صورت ناگهانی با خاله اش که سالها ندیدتش روبرو میشه و از کشتی جا میمونه و مجبور میشه تو جزیره بمونه و بدون اینکه متوجه بشه خودشو در حال شرکت کردن در مسابقه رقص همراه پویراز میبینه و میفهمه که رئیسش در مورد پویراز بهش اشتباه گفته و ناخواسته به پویراز ضرر رسونده. هازیران که قصد داره اشتباهشو جبران کنه میره پیش پویراز و بهش پیشنهادی میده…