Musa Uzunlar's Image

مجموعا آثار Musa Uzunlar

سریال از که فرار می کردیم Who Were We Running From? 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Who Were We Running From? Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
73% rotten tomatoes audience score
4K 5.8/10 imdb score

مادری که گذشته‌ای مرموز را پنهان می‌کند، مانند یک فراری بی‌نام با دخترش زندگی می‌کند، زیرا آنها هتل‌ها را خانه خود می‌کنند و دیگران را به عنوان یک تهدید می‌بینند.

سریال شانس زندگیم Hayatimin Sansi 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Hayatimin Sansi Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
92 6.2/10 imdb score

یونکا، یک مادر جوان در اواسط بیست سالگی است که سعی می کند با کوچکترین دخترش ساره زندگی را حفظ کند. او از یک سو به تنهایی با سختی های زندگی دست و پنجه نرم می کند، از سوی دیگر با پرونده حضانت پدر بیولوژیک ساره دست و پنجه نرم می کند. وقتی همه چیز به بن بست می رسد، او پیشنهاد تغییر زندگی را دریافت می کند. اکنون زندگی جدیدی برای یونکا آغاز می شود. اما او نمی داند که; در حالی که از باران فرار می کند، گرفتار تگرگ می شود.

سریال گناه یک مادر Bir Annenin Günahi 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

Bir Annenin Günahi Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
40 6.4/10 imdb score

یوسف، دانشجوی با استعداد و باهوش دانشگاه و یامور دختری با اعتماد به نفس، صادق و دوست داشتنی است که در یک دانشگاه درس میخوانند. یامور، تنها دختر خانواده اش است و بسیار وابسته به پدرش است. یوسف که همیشه مخفیانه برای تامین هزینه خانواده اش بعد از دانشگاه کار میکند، یک روز هنگام کار از حال میرود. بعد از معاینه پزشکان مشخص میشود که رگ های قلب او گرفته است و باید فورا عمل شود. مادر یوسف که سونا نام دارد برای اینکه خرج عمل را بدهد، برای پس گرفتن پولش از صدری، که قبلا برای ثبت نام یک خانه آن پول را به او داده بود، میرود، اما نمیداند که صدری ورشکست شده و قصد دارد خودش را بکشد. وقتی سونا از او پولش را پس میخواهد او حاضر میشود پول را پس دهد اما به شرطیکه او را بکشد تا به او بیمه عمر تعلق بگیرد و زندگی دخترش بعد از مرگ او تامین شود. صدری که خیلی دخترش یامور را دوست دارد و به فکر او است به سونا میگوید “تو پسرتو نجات بده منم دخترمو” و به این شکل دست سرنوشت یامور و یوسف را بهم میرساند…

سریال پویراز کارایل Poyraz Karayel 2015 با دوبله و زیرنویس فارسی

Poyraz Karayel Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
9K 8.1/10 imdb score

پویراز مردی که به آخر خط رسیده او همه چیزیش رو از جمله کارش ، همسرش و پسرش رو از دست داده ولی علا رغم همه ی این مشکلات تونسته سر پا بایسته . پسر پویراز که خیلی برای او اهمیت داره در دستای پدر زنش هستش او که در فکر گرفتن پسرش بود از طرفه مافوق سابقش با یه پیشنهاد رو به رو میشه که مجبور میشه قبولش کنه . پیشنهاد مافوق سابق پویراز نزدیک شدن اون به شخصی بنام باهریه که پدر مافیا هستش در این میان او با دختری بنام عایشه گل آشنا میشه و کم کم به اون دل می بنده در حالی که نمی دونه اون دختر ….

سریال شوبات Subat 2012

Subat Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 7.9/10 imdb score

سریال شوبات روایت گر داستان مردی است که در کوچه پس کوچه های شهر استانبول حضور دارد و سعی می کند تا با کلاهی که بر روی سرش کشیده است کسی او را نشناسد، چون وی عدالت می خواهد. در این میان عاشق زنی به نام یامور می شود و داستان سریال به جلو می رود...

Onur Ünlü

Melisa Sözen Alican Yücesoy Sermet Yesil

Onur Ünlü

Melisa Sözen Alican Yücesoy Sermet Yesil