Pelin Karahan's Image

مجموعا آثار Pelin Karahan

فیلم Trust Me 2023

Trust Me Poster
0% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
282 4.7/10 imdb score

این داستان ناگوار ماجرای دو برادر را روایت می‌کند که برای پرداخت بدهی خود به رباخوار از عمویشان پول قرض می‌گیرند، اما غافل از آنکه پول‌ها تقلبی است.

سریال شبکه Sebeke 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Sebeke Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
184 7.3/10 imdb score

روزنامه نگاری که به دنبال یک سازمان مخفی که اعضایی از هر واحد ایالتی دارد می رود در حین انجام تحقیقات اعدام می شود. با این وضعیت، سرپرست علی در حالی که در تلاش برای یافتن عاملان قتل است، سازمان را بررسی می کند. با این حال، در این روند، علی خود را در یک مبارزه دشوار می بیند.

سریال روزی روزگاری در قبرس Bir Zamanlar Kibris 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Bir Zamanlar Kibris Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
544 7.3/10 imdb score

1963، شهروندان یونانی و ترک قبرس در کنار هم و بدون هیچ مشکلی با آرامش زندگی می کنند. خانواده مرفه درلی با خوشبختی زندگی می کردند و تجارت بسیار موفقی در این جزیره داشتند. سپس یک روز، خانواده آنها به همراه سایر خانواده های ترک مورد حمله قرار گرفتند، در آنچه امروز به عنوان "کریسمس خونین" شناخته می شود. بسیاری از اعضای بسیاری از خانواده‌ها از هم پاشیده شده‌اند، بسیاری از خانه‌ها و روستاهای خود آواره شده‌اند و در جستجوی پناهندگی در هر کجا هستند. رهبر خانواده درلی، کمال؛ رهبر هزاران ترکی می شود که در جاده به دنبال پناه هستند. آنکارا یک بازپرس مخفی را به جزیره می فرستد که به شهر لفکوشا می رسد و مسیر تاریخ را تغییر می دهد. او تبدیل به قهرمان مخفی جزیره می شود که تنها با نام "آنکارالی" شناخته می شود، او نیز اکنون به طور موقت از نامزدش جدا شده است، پس از ورود او، خانواده کوچک آنها با خانواده درلی در هم می آمیزد.

سریال حریم سلطان The Magnificent Century 2011

The Magnificent Century Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
17K 6.8/10 imdb score

از سال 1520، سلیمان بزرگ و نزدیکانش را از فتوحات بزرگ او تا "نبرد سیگت" دنبال می کند.