Florian Henckel von Donnersmarck's Image

مجموعا آثار فلوریان هنکل فون دونرزمارک Florian Henckel von Donnersmarck

فیلم Never Look Away 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

Never Look Away Poster
68% metacritic score
77% rotten tomatoes score
87% rotten tomatoes audience score
21K 7.7/10 imdb score

یک دانشجوی هنر به نام کورت بارنت که در آلمان شرقی زندگی می کند شیفته همکلاسی خود الی سیدباند می‌شود، اما پدر او، کارل سیدباند موافق این عشق نیست. زمانی که پرده از اسرار گذشته کارل برداشته شد، مشکلات تازه‌ بروز می کند چرا که مشخص می شود کارل، پدر الی در طرح پاکسازی نژادی آلمان نازی دست داشته است و...

فیلم The Tourist 2010 با دوبله و زیرنویس فارسی

The Tourist Poster
37% metacritic score
21% rotten tomatoes score
42% rotten tomatoes audience score
241K 6/10 imdb score

فرانک یک خلافکار و تبهکار آمریکایی است که تحت تعقیب پلیس بیل الملل قرار دارد. او برای در امان ماندن از دستگیری مرتبا تحت اسامی مختلف به کشورهای متفاوتی سفر می کند تا اینکه در سفر آخر خود با زنی به نام الیس آشنا می شود اما او بی خبر از این است که الیس مامور مخفی اینترپل است.

فیلم زندگی دیگران The Lives of Others 2006 با دوبله و زیرنویس فارسی

The Lives of Others Poster
89% metacritic score
92% rotten tomatoes score
96% rotten tomatoes audience score
385K 8.4/10 imdb score

گئرد وایسلر (با کد شناسائی: HGW XX/7)، بازجوی ارشد اشتازی، پلیس امنیت جمهوری دمکراتیک آلمان و یکی از باورمندان به حکومت سوسیالیستی آلمان شرقی است. وی مأمور زیر نظر گرفتن زندگی گئورگ دریمن یک کارگردان تئاتر می‌شود که مقامات ارشد نیروی امنیتی، به توصیه وزیر فرهنگ و هنر آلمان شرقی، در پی یافتن بهانه‌ای برای ایجاد محدودیت و خانه‌نشین کردن وی هستند. آنها ماموریت یافتن مدرکی مبتنی بر «ناهنجاری» گئورگ دریمن را به گئرد وایسلر، بازجوی ارشد پلیس امنیتی اشتازی محول می‌کنند.